maanantai 29. heinäkuuta 2013

Lukkaria :)

tänään alko pitkään ootetut kesäkurssit! Mulla oli 2 h Saima Kranigin baletti ja siihen perään 1h 30min Sagi Grossin nykäri. Oli kyl upeet tunnit...mut nyt on pakko sanoa että kroppa on aivan tulessa. Koko ajan särkee ja sattuu ja ruokahalu on mitä mahtavin,olisitte nähnyt mitkä määrät äskönkin vedin pastaa ja pannukakkuja (ja oli siin myös pari keksiä xD) ja tuntuu että ei mitää olis syöny! No mut kertokaa jos jollai on sama ongelma :D 
No mut siis tän postauksen aihe oli ens vuoden lukkari joka tulee nyt tässä! 


Ma- klo:17.30-19 Nykytanssi klo:20-21 pilates
Ti- klo: 16-17-15 Baletti klo: 19.30-21 jazz
Ke- klo:15.30-16.30? karakteri klo: 17.30-18.45 baletti
To- klo: 16-17.30 Baletti klo:17.30-19.00 baletti klo: 20-21.30 jazz
pe- klo:17-18.30 baletti klo:18.30-20 Jazz
la-klo:11-12 kärkitossutunti klo12-13.30 Jazz
Su- vapaa toivottavasti
Tuossa! plus ylimääräisiä koreografia harjoituksia on huimasti. Minnan,Jun eun kimin,Sagin jne.


13 kommenttia :

  1. Hui ku paljo treenejä! Ois kyllä ihanaa... Omalla kohalla treenejä on mun kurssitasolla ens vuonna edellee vaa 2h viikossa :(( 12v oon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaks tuntia on ihan hyvä määrä vielä ton ikäsenäkin , jää sitte aikaa muullekki ku tanssille! Itellä ei oo mihikää muuhu aikaa ja kouluki pitäs viel hoitaa. Itelläni oli 12 vuotiaana 5 krt viikossa ja sitä ennen oli 2 krt! Älä huolehdi tuntimäärästä! "ei se määrä vaan laatu" :)

      Poista
  2. Wouu jos oikein laski ni tos harjoitus kertoi oli 13 !? Oon kyl kade ja toivoisin olevani yht taitava ja laiha ku sä ! Eiks sun porukat sano mitää ku sul o noi monta tuntii ? Ootko muuten jollai ek luokalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo 13 on:) ja oon meijä tanssikoulu ek -luokal / ammattikoulutukses. ja kyl meijä vanhemmat vähä on huolissaan ja ne sano et jos en jaksa ni mun pitää vähnetää heti ! :D

      Poista
  3. Ammattikoulutuksessa?! Miks en asu pääkaupunkiseudulla D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ni mä asun Porissa :) mut käyn mys Helsingissä balettioppilaitoksen EK-kurssia!

      Poista
    2. Mä haluisin pyrkiä mut en sit tiiä ees pääsisinkö ku en oo nuorempana hakenu... Vai onks siel jotai ikärajoja? :DD

      Poista
    3. Mun mielestä se oli 12-15 vuotiaill? En oo sit ollenkaan100 % varma :/

      Poista
  4. Tykkäätkö enemmän Grishkoista vai Blocheista? :) itellä grishkot on paremman malliset boxin kohdalta, ja paksumpi pohja luo turvallisen olon tanssiessa. Blochit taipuu musta turhan nopeasti yli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No käytän aikalailla molempia. Blochit mullaki kestää vain noin.kolme viikkoa ja jos on esim. tunnin kärjillä blocheilla ni ne menee jo siinä katki. Mulla on nyt ollu Grishkot varmaa Huhtikuusta asti ja tuntu aika hyviltä , nyt on jo liia pehmeet. Ainoo et grishkot on alussa ärsyttävän kovat varsinkin jos on H pohja!

      Poista
  5. Joo grishkot on tosi kestäviä niiden superpaksun pohjan takia, mutta alussa tosiaan ärsyttävän kovia :/

    VastaaPoista
  6. Tarviin apuu...
    Mite voisin saada arabesquen yli 90 astetta? Tietenki sillee et selkä pysyy suorassa.
    Pääsen molemmat spagut ja oon perus notkee mut toi arabesque on ongelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No öö venytä selkää ja treenaa selkälihaksia! :) ja teet arabeskissä pitoja vaan muutaman kerran viikossa ja yrität aina nostaa jalan maksimiin. Kyllä se harjottelemalla siitä nousee! ;)

      Poista