perjantai 3. elokuuta 2012

My Dance Bag !



 



Moi taas! Nyt halusin esitellä teille mun tanssilaukun sisällön. Kuvista puuttuu paljon koska en saanut kuvattua kaikkea. Kuvasin  Tiistain tanssivarusteet johon kuuluvat jazz ja balettivaatteet. Noniin tässä nyt kuvia , laatu on vielä vähän huono kosa kuvasin istualteni ja selkä on vieläkin niin kipeä joten napsin kuvat aika nopeasti.


                                       Lakka,muotovaahto,vaha,sateenvarjo ja muovipussi? : D




                                      Kurkkupastilleja,rakkolaastareita,varanutturaverkko,ompelusetti


                                         Harja,bebahnten,lompakko, ja lampaanvillaa kärkitossuihin.



                                                  Body Jazz tunnille.

    
                                            Puuteri,huulirasva,muovilusikoita ja kyniä.


                                                 Kipuun jos tulee yhtäkkiä joku vaiva : )

 
                                             Balettipuku ( väri on oikeasti paljon tummempi)

 



                    Pampuloita,pinnejä,nutturapinnejä,peili,nutturaverkot,kampa ja pussukka hiustavaroille



                                           Baletti tossut ja niiden pussukka


                                                                   Pikku pyyhe tunnille

                                                     Kärkitossut ja niiden Grishkon kotelo                                                                                                                                                        


                                                     Lämmitelly "töppöset"


                                                                Jazz tossut


                                                        Mustat sukat Jazz tossuihin


                                                 Balettihame ( joko mustana tai valkoisena)


                                                                 Lämmitely neule



                                                          Lämittely villapuku (lahkeet ovat pitkät)

 Tästä puuttu nyt: Karakteri kengät,balettisukkikset, säärystimet ja tietysti eväät : D







22 kommenttia :

  1. ja vielä muuten missä tanssikoulussa oot? :))

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    Pakko kysyä että mistä ooot ostanu noi sun lämmittely töppöset? Oon ettiny noita jo pitkään, mutta en oo löytäny tollasia "kuviollisia" mistään!:D Tuntuis jotenkin tylsältä ottaa vaan jotkut yksväriset...

    ps. Mitä kärkitossu merkkiä sä käytät ja kauanko ne kestää sun käytössä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin noi töppöset Lindexsiltä 10 euroa joskus viime talvena! :D Ite taas haluaisin piruetista punaset tai valkoset töppöset mutta ne maksaa n 50 e.
      Koska noi lindexin töppöset on aika huono laatuset, ne repeilee ja ne on iha likaset ja peseminen on aika vaikeeta. No olen käyttäny blocheja,capezioita ja grishkoja ja kaikki tossut ovat tähän mennessä kestäneet noin puolitoista kuukautta kunnes pehmenevät. Nyt minulla on Blochin strongit joten katsotaan miten käy. Seuraavaksi olisin ostamassa mahdollisesti gaynor mindenin extra hardit? :) Linda

      Poista
  3. hhei söpöt noi su tohvelit on ne käyny kyl munki jalass!! Mut hhei toi puku on ihana mitä makso??<3:))on toi pyyhekki aik ihaana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pariki kertaa.. :D meijä isä osti sen new yourkista noin. 20 euroo? :D joo siin pyyhkees on traktori :D

      Poista
  4. Täytyypä käydä sitten talvella kattomassa lindexiltä, jos siellä ois jotain samantyyppisiä töppösiä! :D

    Mäkin oon käyttäny grishkoja, ja muuten ovat ihan hyvät mutta toi niiden käyttöikä on kyllä ongelma. Siihen menee tosiaan toi puoltoista kuukautta ja sitten ne on jo käyttökelvottomat... Oon kyllä aatellut kanssa noita gaynoreita, mutta mulla on aika kapea jalka ja luulen että kaikki gaynorin tossut on vähän liian leveitä...

    T. edellinen anonyymi

    ps. Oon ymmärtäny sun blogin kautta, että olisit ollut kuopiossa ek-hakijakurssilla ja päässyt sinne! Mä olin kans siel siinä aamuryhmässä, mutten päässyt... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa käydä siellä oli sillonki kaike näkösii toffeleit :D Mä itte kokeilin gaynor mindenin kapeinta kokoa ja se oli ehkä hitusen liian iso ja se oli liikkeen kovin gaynorin tossu ja se taipui jalassani ihan "muusiksi" :D Joten tilaan ehkä new yourkista ne extra hardit koska suomessa niitä ei ole. Joo olin siellä hakukokeessa 19.6.2012 olisko se ollu klo 11? Pyrein siihen ek-1 mut pääsin jostai syystä ek-2? Ja oon nyt sit ihan pihal :D mut oliks samas ryhmäs mun kaa? Jos olit ni ootko esim facebookissa, voisin pyytää sua kaveriks ja voitas jutell enemmä tanssit ja kaikest :D Ja kurja ku et päässy , ens vuonn uudestaa?! :)

      Poista
    2. Ei me kai oltu samassa ryhmässä sun kanssa! Mutta olitko sä siis siinä nuorempien hakijoiden ryhmässä vai vanhempien? Mä olin siinä nuorempien, vaikka oonkin 99 mut olin sillon vielä 12! :D Ja ne mun hakukokeet oli ne ihan ensimmäiset jotka alko jo joskus yheksän aikoihin, eli oot varmaan ollu just mun jälkeen siel hakukokeessa! Sun on pakko olla tosi hyvä tanssija,koska mä kuulin et siitä teiän ryhmästä pääsi vaan 2 sisälle tohon koulutukseen! :D

      Poista
    3. Aijaa olit siin iha ekas ryhmäs.. mä täytin just sitä enne 13 :D mäki oon 99! :--) En kyll omast mielestäni oo koskaa ollu hyvä tanssimaa... :-( mut siis iha oikeesti kaks?! tiedäks sen toisen nimee? olisin uskonu et enemmä pääsee.. ja tiedäks oliks meijä ryhmä vanhin ryhmä vai oliks meijä jälkee vielä joku 15 vuotiaide ryhmä? :D

      Poista
    4. No siis mun mielestä se teiän ryhmä oli kyl vanhin ryhmä! Ja siis se toinen joka pääsi oli Claara, en tiiä tiiätkö tai muistatko sitä!? :D Ja siis siitä nuorempien ryhmästä pääsi n. 16 sisälle tohon koulutukseen, mut hakijoita oli varmaan 40-50! :D

      Poista
    5. no tuoll kanssallisbalettin sivuistoill taas luki et hakijoita oli n. 81 ja 16 pääsi sisää? :--)

      Poista
    6. haha!!! :DD Taisin muistaa vähän väärin!;D Tarkottikohan toi sitä nuorempien ryhmää, koska ainakin mulle sanottiin että siitä teidän ryhmästä pääsi vaan kaks!?
      No, ainakaan tuonne ei ole ihan helppo päästä! Haen ens vuonna uudestaan, mut nyt pitää alottaa hurja treenaaminen! :-)

      Poista
    7. Mää en tie yhtää oon muutenki iha pihall... tiedän vaa et hakijoita kaiken kaikkiaa oli n.81? ja kaikista ryhmistä valittiin yhteensä 16? :) mut siis tiedäks pääsikö se toinen "claara" myös EK-2 luokkalle? koska mä pääsin ek-2 enkä 1 jostai ihmee syystä? Et olis kiva jos siell helsingis olis ees pari tuttuu. Mut joo sun kannattaa pyrkii ens vuonnaki! Voit päästäkki sisää! Tsemppiä! :-)

      Poista
    8. Mäki oon ihan pihal näist ek jutuist, vaikka yritän saada lisätietoo kokoajan! :D
      Ja siis se Claara pääs kai ek-2 luokalle!

      Poista
    9. No tiedäks sen claran sukunimee? :--)

      Poista
    10. sori, en muista.. :(

      Poista
  5. uu newyourk<3 traktori tshitshitshiiii...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeep new yourk ;) ja sit sain sellasee new yourki kanssallisbaleti paida , se on aika mukava ! <3

      Poista