sunnuntai 28. lokakuuta 2012

VIDEO!!

Noniin! nyt sain sitten tehtyä sen mun "upean" kärkitossu videon..oikeestaa siitä tuli aika kauhee D:
Oon siis ollu vasta vuoden kärjillä eli aika vähän eli moni juttu on vielä väärin vaikka en tässä videossa tee mitää ihmeellistä?! Nousen vain kärjille ja pari liikettä ku ei tuolla mun huoneessa oikein mahtunu. Ja älkää välittäkö noista tausta äänistä! Noi mun tossut on tollaseet kolme viikko vanhat vasta ne on capezion kovimmat tossut ja nyt mun kuudennet tossut,kaikki edelliset on joko pehmenny liikaa tai katkennu.

4 kommenttia :

  1. Missä se video on? :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Hei sori oikeesti tää mun kone ei ladannu näköjään sitä vaikka luulin. Yritän ens viikon loppuna uudelleen! :(

      Poista
  3. okei toivottavast sit onnistut! :))

    VastaaPoista