tiistai 23. lokakuuta 2012

Aiheeton

Joo en keksinyt mitään otsikkoa tohon...? Oon ihan hirveen väsynyt koska joudutaan nyt treenamaan siis ihan oikeeesti yli 18 tuntia viikossa johon sisältyy normaalit treenit ja koreografia harkat näytöstä varten joka on 9.11 eli siis noin parin viikon päästä. Esitän siellä kaksi biisiä (toivottavasti) mua  ei  jännitä  siis yhtään?  yleensä oon täsä vaiheessa jo ihan paineessa mut en näköjään tänä vuonna. Eilen mulla loppu harjotukset 21.00 ja alko 15.30 oli siinä tietenki pari taukoo välissä! Perjantaina ollaa menossa klo 10.00  lääkäriin mun lonkasta. Se ei oo enää yhtään kipeä eikä se oo ollukkaa paitsi n.kolme viikkoo sitte se oli tollane kolme -neljä päivää. Mut siis se pitää iha hirveetä paukahteluu ,naksahteluu ja sellast rusentumisen ääntä aina frappeessa eteen päin , Baseessa, tondyssä, ja jos oon kauan paikoillani ja lähen liikkeelle ni se paukahtaa ihan kunnolla ja tost naksumisest on jo ulkopuolisetki ilmottanu ku se kuulostaa AIKA PAHALTA! (kuuluu sarjassa muusiikin läpi ) Nyt mulla on 10 -12 koreografia harkat ja sen jälkeen 12-15 myös ja sen jälkee 15.45-17.00 baletti ja sit pääsenki jo kotii eli tänäää on aika lyhyt päivä! muuten kysyisin tässä ,ostin noin kolme viikko sitten capezion kovimmat kärkitossut , jalassa on ollut noin neljä kertaa ja pohjaa lähtee tossun sisältä irti? aattelin kysyy mun baletin opettajalta. Mut siinä capezion tossussa ei oo sitä naulaa muuten pohjassa?  onko teille käyny näin? No asiast taas seuraavaa. Saan ehkä mahdollisesti tehdä iha mulle uuden hypyn siinä meijän jazz biisissä. Se on aika vaikee olisko se ollu nimeltää joku kitri?? no laitan siitä kuvan tänne ! :)



 ihan yhtä täydellisesti en hyppyä vielä saa mutta harjottelu tekee mestarin ...eiks nii? (;



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti