perjantai 17. toukokuuta 2013

S U M M E R 💕

ihanaa pia on kesÀ ja kesÀloma! ja kahen kuukauden paussi harkoista....se ei oo niin positiivinen asia. No kyllÀhÀ mulla on vielÀ kesÀkuun lopussa toi oopperan EK -kurssi kuopio tanssi ja soi festivaalleilla, IHANAA (kuusi pÀivÀÀ ja 5 tuntia pÀivittÀin ;) )
Ens viikolla on meijĂ€n tanssikoulun kevĂ€tnĂ€ytökset 25-26.5.13 ja mulla on yhteensĂ€ kahen pĂ€ivĂ€n sisĂ€llĂ€ 31 esitystĂ€ !vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ ehdinkö vaihtoihin ja onnistuuko kaikki biisit hienosti.Multa on kyselty ettĂ€ mitĂ€ tanssikoulua kĂ€yn ja siis kĂ€yn tanssikoulu Liisa Nojosta! hyvĂ€ koulu , meillĂ€ on nyt kesĂ€kurssi ilmottautumiset kĂ€ynnissĂ€ ,suosittelen! ite meen saiman,danan, sagin ja karinin kurssille ,kaikki ovat huippu opettajia! VielĂ€ siis viikko kovaa treeniĂ€ ennen nĂ€ytöstĂ€. eniten mua jĂ€nnittÀÀ esmeraldan mustalais tytöt variaatio ja Minna tervamĂ€en biisi (jossa mulla soolo osuus..jota en osaa) 
pahoittelen nyt lyhyttĂ€ postausta mutta mun ipadista loppuu akku ja laturi aivan vÀÀrĂ€ssĂ€ paikassa!  ja nyt tĂ€n kevÀÀn kuvia 😊✌

7 kommenttia :

  1. Heips :3 mulla ois postausidea - venyttely? NÀyttÀisit vaikka kuvien kera miten venyttelet :) se olisi ihan mielettömÀn mahtavaa c:

    VastaaPoista
  2. joo hyvÀ idea! koitan tÀssÀ lÀhiaikoina ehtiÀ tekemÀÀn sellaisen!:)

    VastaaPoista
  3. MistÀ toi valkone hupulline paita o? Mul on tosi samanlaine

    VastaaPoista
  4. EhditköhÀn pian tehdÀ sen venyttelypostauksen jota lupailit clandielalle?

    VastaaPoista
  5. koitan ehtiÀ nyt kun koulut loppuu!

    VastaaPoista