keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Tanssilaukku !

ateen tähän heti perään nyt tän pyydetyn mitä on mun tanssilaukussa postauksen! Siit mun laukusta ei ole kuvaa koska se ei nyt ole täällä kotona ja jotai juttuja puuttuu koska on esim. pyykisså kuopion jäljiltä ja eväitä en kuvaa XD 


Mulla on nykyään aina melkeen kahdet eri kärkitossut mukana koska jos esim. toiset menee katki kesken harjotuksen joka ei olis eka kerta! toiset on uudet blochit ja toiset vähän vanhemmat grishkot.

Mun "balletbagissa" on kaikkea pikku tavaraa esim.huulirasva,lääkkeet,hajuvettä,harja,hiusjutut,rasva,lakka jne.

Muuta pientä: Juomapullo,rakkoteipit ja laastarit,hierontarulla,ja ompelutarvikkeet.


kylmälaukku jossa kannan kaikki herkulliset eväät :P

balettipukuja on myös kaksi (kuvassa vaan 1) trikoita kahdet ja tossuja ties kuinka monet...

lämmittely töppöset,shortsit ja villa "legginssit"
musta normi paita esim.jazz tunnille.
polvisuojat,jazztossut,hikihousut ja musta balettihelma.

töstö puuttuu joitakin t-paitoja,fleece huppareita ja säärystimiä joita saatan ottaa mukaan ja myös sukkia xp

2 kommenttia :

  1. Mä tarvin apua...
    Oon 12v baletin harrastaja. Olin aika venyvä tossa puol vuotta sitten, mutta loukkasin mun polven enkä voinu tehä mitään pariin kuukauteen. Sillon mun venyvyys ei ollu enää nii hyvä. Sit mun pakara (?) kipeyty yhtäkkiä, enkä oo voinu tehä mitään 4 kuukauteen... En pääse enään lähellekkään spaguja enkä enää pysty tekeen mitään. Venyttely sattuu niin paljon että sitä ei voi enään harkitakkaan, tuntuu et mä ratkeen jos yritän. Se tuntuu tosi isolla alueella. Nyt en oikeesti enään kestä... Kun treenit taas alkaa on kaikista kankein. Ja jos sitä ei saa kuntoon mun on pakko lopettaa. Osaatko millään auttaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhmm...ompa vaikea juttu! Voisiko olla mahdollista että tämän 2kk liikunta tauon jälkeen menit tanssitunnille ja reväytit pakaralihaksen jotekin? vai onko kyseessä jonkilainen tulehdus,ootko käyny lääkärissä? ja minkä pituen oot koska joskus kasvukivut on tosi pahoja..mulla oli akilesjänteet 2 vuotta melkeen kipeet,ja paljastu kasvukivuiksi. mutta muuten toi on aika outoa koska vaikka olisit 2kk tanssimatta ei siinä silti noin paljon pitäisi kangistua koska en mäkää esim kesällä venyttele ja syksyllä parin viiko treenin jälkeen kaikki menee jo normaalisti. en oikee paremmin osaa auttaa ,pahoittelen! :( toivottavasti menisi nyt ohi!!!

      Poista