keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kuopio tanssii ja soi 2013

Nyt on Kuopiosta tultu eilen onnelisesti kotiin ja tulihan siellä viettettyä lähes koko viikko. Oli tosi kivaa ja RASKASTA! meijän päivään kuului: aamupala n.6.45, balettitunti 8.30-10.30 ( 2tuntia!!!) !,11-12 repertuaari, 12-13 oli lounas,13-14 kehonhuolto ja 14.30-15.30 jazz.
Balettia meille opetti Heli kuula, Reppaa taas ULRIKA HALLBERG, jazzia Sirpa möksy ja kehonhuoltoa Eija jokela. Esiinnyttiin siellä maanantaina kahdella eri tanssilla: Gisellen ystävättäret ja kiinalainen tanssi. Näytös meni aika hyvin!:) Näin Minna Tervamäen moneen kertaan ja hän tuli myös juttelemaan mulle ja kyselemään kurssista ja miten meillä meni toukokuussa hänen biisinsä (joy of the rythym) esitys. Mua aina silti hiukan jännitti ku Minna tuli mulle juttelemaan vaikka meillä on takana pitkä harjotus rupeama....! Minna käski mua nyt lepäämään kunnolla koko kesän ja suosittelen sitä kaikille tanssijoille! mulla itteläni meni eilen siis kurssin viimeisenä päivänä lonkankoukistajat niin pahasti lukkoon et basee ei noussut ollenkaan oli niin paha kipu. Mutta siis nyt siirryn jo seuraavaan asiaan; Meillä ei tänä vuonna pitänyt olla hakukoetta/tuntia Kuopiossa ek-3:selle mutta tiistaina yhtäkki Riikka ja Viivi kävelivät nimilistat kädessä saliin ja laittoivat meijä tankopaikoille aakkosjärjestykseen! Siinä sitten tehtiin tankoa ja he koko ajan jotain kirjoittivat papereihin ja mun mielestä jopa yli tai alleviivasivat jotain. voi luoja en todellakaan halua tippua!:(  Mutta kukaan ei edelleenkään tiedä oliko se jonkilainen hakukoe. Tosi epämiellyttävää!:D

P.S seuratkaa instagramissa: linziih_ 
olis saavutus 1000 seurajaa :) kiitos <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti