perjantai 13. syyskuuta 2013

A Ballet bun ~

Mulle ehdotettiin et tekisin postauksen miten teen mun balettinutturan ja tässä se nyt on! Kuvat on aika huonolaatusia koska on otettu videolta.

1. Laitoin normaalin ponihännän ja tupeerasin sen harjalla.


2.kieritän hiukset rullalle palloksi.

3.Vedän nuttura verkon nutturan päälle . (mulla on kaks verkkoa päällekkäin ettei hiuksia varmasti törrötä ulos ja nutturasta tulee tukevampi)

4. laitan hengettömiä ympäri nutturaa . Kannattaa käyttää peiliä että näkee tuleeko nutturasta pyöreä ja tasainen.
5.sitten paljon paljon lakkaa... :D
6. JA VALMIS! :)


Laittakkaa vaan lisää postaus ideoita koska mulla ne on aika lopussa koska nyt ei treeneissäkään mitään niin erikoista oo tapahtunut josta vois postata. 
!!!!!!!!!!!!!!!Ja seuratkaa Instagramissa: @dancingwithlinziih_    !!!!!!!!!!!!!!!!! 

KIITOS!<3

13 kommenttia :

  1. Tee joskus vaikka vaa pelkkä kuvapostaus? (::

    VastaaPoista
  2. tee video vaik sun kärkitossu työskentelyst tai sit joku postaus nilkkojen venyttämisest ja vahvistamisest :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon yrittäny mut en oo saanu ladattuu videoita tänne :/

      Poista
  3. tee videoita jos siis pystyt ;)
    tee postaus sun "kärkitossu kokoelmastasi" :)

    VastaaPoista
  4. Hei onko sulla vielä instagram ? Jos on niin millä nimellä oot ? :)

    VastaaPoista
  5. Oot ihan hurjan kaunis! Oon tosi kateellinen, täydellinen tyttö ja ballerina <3 Pidän sulle peukkuja pystyssä, susta tulee varmasti vielä Kansallisbaletin tähtitanssija :) Tunnetko paljon ammattitanssijoita Oopperalta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hurjan paljon! :D tuntuu tosi kivalta saada paulautetta! No en tunne muita oikeastaan kuin Minnan :)

      Poista
  6. Hei miltä kuulostas jos haluaisin joskus kuvailla sua? Missä päin suomee tai maailmaa asut? :)

    PoppyPounds

    VastaaPoista
  7. voitko tehä jonkun variaatio videon? :) mitä kaikkia variaatioita muuten osaat? oot ihan super lahjakas tanssija ja oon niin kateellinen sulle, kun oot noin lahjakas!! voitko postata pian, oon nimittäin oottanu toooosi pitkään et postaisit :) mitä kärkitossuja muuten käytät? kauan oot harrastanut balettia? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hirveetsi! tällä hetkellä oon siis liikkakielossa joten en voi oiken viedeota tehdä. En osaa mitään variaatiota koska meijän koulussa niitä ei opeteta koska ollaan jazz koulu :/ ja käytän vähän kaikenlaisia kärkkäreitä eniten ehkä tykkään blocheista! ja oon harrastabnu nyt 7 vuotta vasta :D

      Poista