keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Päivittelyä

Oon pahoillani taas tosi pitkästä tauosta! 

Kevätnäytökset on nyt ohi ja treenit loppu tältä vuodelta..paitsi Kuopion kurrsi & esiintymiset vielä edessä päin. Ehkä. Koska vasen nilkkani on ehkä tulehtunut. Se on ollu tosi kipee jo huhtikuusta lähtien ja eilen oli röntgenissä. Nyt vain pitää toivoa että kyse ei ole mistään vakavasta. 


Kevätnäytökset meni mun mielestä aika hyvin. mulla oli siellä yhteensä noin 16 esitystä joka oli puolet vähemmän kun viime vuonna mutta musta se tuntu iha riittävältä määrältä. 


Yllä olevassa kuvassa mulla on Bluebird variaation tutu päällä. Vartsu meni iha ok mun nilkasta huolimatta...

Oon saanut paljon postaus ideoita ja mulla on nyt aikaa niitä toteuttaakin joten lupaan yrittää tehdä piakkoin oikeen kunnon postauksen! 
Seuratkaa instagramissa -> @dancingwithlinziih_ & @lindamaaria_ on tunnus johon EN LAITA tanssikuvia.



5 kommenttia :

  1. Onkin jo odottanut sun postauksia! :) toivottavasti ei tuu enää näin pitkiä taukoja!

    VastaaPoista
  2. Oon ihan kateellinen, kuinka notkea oletkaan! Ja ihanan tutun sait Sinilinnun variaatioon. 16 esitystä on kyllä aika ihailtava määrä, itse olin ihan paniikissa ja pari viikkoa äärettömän stressaantunut jo neljästä näytöksestä...

    Toivottavasti nilkassasi ei ole mitään vakavaa! D--:

    VastaaPoista
  3. Vihdoin :) ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
  4. ois kiva jos tekisit kuulumispostausen, kuvaläjäyksen ja venyttelypostauksen :)

    VastaaPoista
  5. Oot niin notkee ja kaunis!! :3

    VastaaPoista